1. W jakim terminie zostanie zrealizowane zamówienie?
Odp. Jeśli zamówione produkty posiadamy na magazynie, zamówienie zostanie dostarczone maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, natomiast jeśli produkty są na zamówienie maksymalny czas dostawy podany jest przy każdym produkcie.
2. Czy produkty w sklepie posiadają gwarancje?
Odp. Każdy produkt z naszej oferty objęty jest 24 miesięczną gwarancją
3. Czy wysokość danej lampy można skrócić?
Odp. Jeśli w opisie produktu przy wysokości jest przedrostek max wysokość można skrócić
4. Ile kosztuje wysyłka zamówienia?
Odp. Koszt dostawy:
- przy wpłacie na konto (przelew tradycyjny lub płatność TPay) - 15zł
- płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki - 20zł
Gdy kwota zamówienia przekracza 300zł wysyłka GRATIS
5. Czy zakupione lampy można zwrócić?
Odp. Tak, szczegóły dotyczące zwrotu tutaj
6. Jakie są formy płatności w sklepie?
Odp. Udostępniamy poniższe formy płatności:
- Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
- Płatność przelewem na rachunek bankowy.
- Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu Tpay.com – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Formy płatności” za pośrednictwem serwisu Tpay.com – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Formy płatności” oraz na stronie internetowej http://www.tpay.com."
7. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Odp. Tak, za zakupy w naszym sklepie istnieje możlwiość otrzymania faktury, w tym celu należy podczas składania zamówienia kliknąć baner "FAKTURA VAT" następnie podać dane do fakturki i zaznaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę"
8. Czy oferowane produkty są nowe?
Odp. Tak, wszystkie produkty w naszym sklepie są nowe, w oryginalnych opakowaniach