Znak jakości
Napisz e-mail

Napisz e-mail
sklep@cudownelampy.pl

koszyk

Twoje zakupy

Menu
Zamów

FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. W jakim terminie zostanie zrealizowane zamówienie?

Odp. Jeśli zamówione produkty posiadamy na magazynie, zamówienie zostanie dostarczone maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, natomiast jeśli produkty są na zamówienie maksymalny czas dostawy podany jest przy każdym produkcie.

2. Czy produkty w sklepie posiadają gwarancje?

Odp. Każdy produkt z naszej oferty objęty jest 24 miesięczną gwarancją

3. Czy wysokość danej lampy można skrócić?

Odp. Jeśli w opisie produktu przy wysokości jest przedrostek max wysokość można skrócić

4. Ile kosztuje wysyłka zamówienia?

Odp. Koszt dostawy:

- przy wpłacie na konto (przelew tradycyjny lub płatność TPay) - 15zł

- płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki - 20zł

Gdy kwota zamówienia przekracza 300zł wysyłka GRATIS

5. Czy zakupione lampy można zwrócić?

Odp. Tak, szczegóły dotyczące zwrotu tutaj

6. Jakie są formy płatności w sklepie?

Odp. Udostępniamy poniższe formy płatności:

- Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

- Płatność przelewem na rachunek bankowy.

- Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu Tpay.com – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Formy płatności” za pośrednictwem serwisu Tpay.com – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Formy płatności” oraz na stronie internetowej http://www.tpay.com."

7. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Odp. Tak, za zakupy w naszym sklepie istnieje możlwiość otrzymania faktury, w tym celu należy podczas składania zamówienia kliknąć baner "FAKTURA VAT" następnie podać dane do fakturki i zaznaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę"

8. Czy oferowane produkty są nowe?

Odp. Tak, wszystkie produkty w naszym sklepie są nowe, w oryginalnych opakowaniach